2012-02-16 | 21:50:18

Back on the track... for a while, I guess!

Hehe... känner mig dum! har inte bloggat  på LÄÄÄÄÄNGE! aja stack till stan idag med Fanny och Andreas! Käkade lite på mc donalds (eller som vi kallar det: Maca Donkan) sen stack vi in på TGR och handlade en anteckningsbok till mig! Sen in på Gallerix där de hjälpte mig att köpa en ^^försenad^^ Alla hjärtans dag present till min pojkvän Douglas, vilket e Fannys bror:D Visste egentligen inte att jag o Douglas skulle handla till varandra men han gjorde det ändå...<3<3 han köpte en sorts korg där det stod kram och ett kram-hjärta där det stod: JAG ÄLSKAR DIG
Älskar dej med Douglas<3 Jag köpte iaf. 2 st I LOVE YOU rosor som jag ska binda till en bukett! (Fanny och Andreas  idé) Hm... vi stack in om på Glitter, Game stop, Clas Ohlsson, BR och Djuraffären där vi kollade på Guldhamstrar och trodde att en hamster var död för den låg upponer osv. Men den sov jaha!"
snart ska jag väl tvätta bort min mascara! *"PALLA"*
Här bjuder jag på en söt liten bild<3



PS. Don't forget to smile:D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!