2012-03-18 | 20:17:51

Ny design^^

Ny design! Har hittat många som jag gillar men nja gillade denna bäst! Vet inte om jag ska byta ändå.-_-^^
Nej men jag har väl denna för ett tag:D Hoppar ni gillar den!<3 Iaf. har skaffat en ny Selena blogg! Kände mig uttråkad av att blogga på bloggplatsen! Ibland tappar man liksom bara lusten"! Men YES har lärt mig att fixa design på blogg.se nu! {''applåder, applåder''} Har nog ändrat mig! ska testa en annan design, en lila tror jag!
Ska skapa en Twilight blogg nu osså för har fått värsta DAMP på twilight! Haha det e jag o min lärare som har dt! (ja det e sant!!!!) Well well! En vecka till premiären för musikalen där jag spelar MAJA GRÄDDNOS! (huvudrollen i Pelle SVanslös!) Känner miig grymt nervös......<3 Härligt gäng som ´vi e jadå!
Men aja! Vi ses:D
www.selgoomezz.blogg.se

 PS. Don't forget to smile:D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!